בית פרטי – לבנות לבד או לקנות מוכן מקבלן?

שתפו:

לבנות לבד או לקנות מוכן מקבלן?
מי שמעוניינים לגור בבית פרטי, יכולים לעשות זאת בשני אופנים מרכזיים – לבנות בעצמם או לרכוש מקבלן. הרכישה מהקבלן
יכולה להתבצע כאשר המבנה כבר מוכן ועומד על תילו, או כשהוא עדיין מצוי באחד משלבי התכנון והבנייה. בנייה פרטית עצמאית משמעותה בנייה מהיסוד ועל פי תכנון אדריכלי אישי, בין אם משתמשים בשירותיה של חברת בנייה ויזמות נדל"ן או שמעסיקים קבלן שמשמש כמנהל פרויקטים ומעסיק קבלני משנה לביצוע מגוון העבודות השונות. בשורה התחתונה, לבנייה פרטית עצמאית יש מספר יתרונות חשובים על פני רכישה של בית מקבלן. גם אם היא פחות פשוטה ומעט מורכבת יותר עבור הלקוח הפרטי – היא בהחלט שווה את זה, ובפרט כל עוד נעזרים בחברה מקצועית לכל אורך התהליך.

תכנון אדריכלי בהתאם לטעם האישי
ברור לכל שהיתרון הבולט והברור ביותר בבנייה עצמאית הוא היכולת להנדס את הבית העתידי שלכם בהתאם לרצונות ולצרכים שלכם. כאשר אתם רוכשים מקבלן, אין לכם יכולת להשפיע על התוצאה הסופית או שקיימת יכולת מועטה בלבד לעשות זאת, ובמיוחד אם הבית כבר בנוי. לעומת זאת, אם תעזרו בחברת בנייה מיומנת – אתם תיפגשו עם האדריכל שלה על מנת לבנות פרוגרמה, בה תציינו מה בדיוק אתם רוצים להשיג, וכיצד אתם רוצים שהבית יראה ויחולק – מבחוץ ומבפנים. הבית יעוצב לפי הטעם הספציפי שלכם וברמה הפונקציונאלית יבנה בהתאם לצורכי המשפחה שלכם. הקול שלכם קובע ואתם מהווים חלק בלתי נפרד מבחירות רבות שייעשו בהקשר לתכנון ולבנייה. זהו יתרון אדיר שאי אפשר להדביק לו מחיר.

email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

תכנון פיננסי מדויק
מלבד אדריכל, כל עוד תבחרו בבנייה עצמאית, תזכו לקבל גם ייעוץ וליווי מטעם יועצים פיננסים שונים, לרבות יועץ משכנתאות מומחה לבנייה פרטית. משמעות הדבר היא שתוכלו להיערך לפרויקט באופן האידיאלי, דבר אשר לא תקבלו מטעם הקבלן שממנו תרכשו את הבית, ולא משנה באיזה שלב הוא נמצא באותה נקודה בזמן. היתרונות הפיננסיים שמהם תוכלו ליהנות בדרך זאת, הם:

  • תוכלו להיערך באופן אידיאלי לכל הצדדים הכלכליים של הבנייה, כך שהיא לא תכביד עליכם יתר על המידה.
  • תוכלו לקבל את המשכנתא הטובה והמתאימה ביותר עבורכם בזכות ייעוץ משכנתאות מדוקדק.
  • לא תיוותרו ללא אפשרות למימון במרוצת הפרויקט, וזוהי נקודה שמעוררת חששות בקרב אנשים רבים שמעדיפים כן לרכוש מקבלן – ולא לבנות באופן עצמאי.
  • תזכו ליהנות משקט נפשי רב ולדעת שלפרויקט יש אבא ואמא שמטפלים בכל הסוגיות, דואגים ללוות אתכם באופן צמוד ואישי ומשתפים אתכם בשקיפות מלאה בכל התקדמות ובכל הנעשה.

בניגוד למה שנהוג לחשוב – לא יקר יותר
חרף מה שנהוג לחשוב, בנייה פרטית עצמאית אינה צריכה להיות יקרה יותר, ולמעשה אף יכולה לעלות פחות ולהיות משתלמת יותר מרכישה ישירה מקבלן. לא בלתי אפשרי שתאלצו לבצע לא מעט שינויים בבית שרכשתם, ובמיוחד אם הוא כבר בנוי. הרי לא הייתם שותפים לתהליך התכנון האדריכלי ולהכנת הפרוגרמה, וכעת החלוקה והעיצוב לא תואמים באופן מדויק את הצרכים שלכם. מצב שכזה עשוי להצריך השקעה כלכלית נוספת וגדולה מאוד והיעזרות באנשי מקצוע שונים.

יתרה מכך, ככל שנכנסים לפרויקט של הקבלן בשלב מאוחר יותר – ככל העלות הכוללת יקרה יותר בעקבות העלייה של הרווח היזמי הלגיטימי שלו, ובמצב כזה, גם ללא צורך בשינויים עתידיים, הפרויקט הכולל עשוי לעלות לכם כסף רב. הקבלן השקיע זמן, מימון ומאמצים בניהול, בקידום, בתכנון ובבנייה, והרי זמן עולה כסף – וגם כסף עולה כסף.

נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון היא שכאשר אתם נעזרים בחברת נדל"ן ויזמות בנייה, אתם מגדירים ביחד איתה תקציב – והפרויקט כולו אינו חורג ממנו. התכנון הפיננסי שעליו דובר לעיל יכול גם להוזיל עלויות ולשמור את הפרויקט בתוך גבולות גזרה שאתם הגדרתם, וכך יש לכם השפעה ושליטה על התקציב, לעומת בעת רכישה מקבלן – אז אינכם קובעים את התקציב של הפרויקט, והקבלן הוא זה שקובע את המחיר. במצב שנוצר אתם עלולים למצוא את עצמכם משקיעים יותר ממה שתכננתם ואף אפילו יותר ממה שאתם באמת מסוגלים להוציא.

בניגוד למה שנהוג לחשוב – לאו דווקא מסובך יותר
סברה נוספת היא שתהליך הבנייה העצמאית מסובך יחסית ושואב זמן ומשאבים נפשיים רבים מהלקוח הפרטי. כל עוד הוא בוחר לאתר ולהעסיק קבלני משנה בעצמו – הדבר בהחלט נכון. התהליך מסובך יותר ובעל סיכונים כלכליים גדולים יותר. לעומת זאת, כשהוא עושה זאת כמוצע לעיל – באמצעות חברת נדל"ן מקצועית, התהליך הופך לפשוט ורגוע מאוד עבורו. הוא מוקף בצוות שמלווה אותו ועוסק בכל שלבי התכנון והבנייה בעצמו, לרבות ניהול ופיקוח עליון על הפרויקט. הוא אינו צריך להתרוצץ ממקום למקום ולבזבז זמן רב. הוא זוכה לעדכונים שוטפים ויכול להמשיך לנהל את חייו האישיים באופן הרגיל ועל הצד הטוב והשקט ביותר, כשהכל מנוהל עבורו מבחינה אדריכלית ופיננסית.

בניית בית פרטי ביחד עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן
חברת פרובונה כאן על מנת לאפשר לכם לבנות את בית חלומותיכם בצורה הטובה, המקצועית והחסכונית ביותר. תשבו ביחד עם האדריכל שלנו על מנת לתכנן לפרטי פרטים את הבית העתידי שלכם, ותזכו לייעוץ פיננסי וייעוץ משכנתאות שיחסכו לכם בהוצאות ויקלו עליכם את התהליך לבניית בית פרטי גם מבחינה כלכלית. נדאג לספק לכם שקט נפשי מבורך, כך שתוכלו לעסוק בכל המישורים האחרים של החיים הפרטיים שלכם מבלי שתצטרכו להתעסק בדבר, מלבד כמובן לחוות את דעתכם ולספר מה אתם שואפים להשיג בשלב הכנת הפרוגרמה. חברת פרובונה תטפל בביורוקרטיה הדרושה, תנהל את הפרויקט מכל הבחינות ותדאג שהוא יתקדם בצורה הטובה ביותר – ללא עיכובים מיותרים וללא הפתעות כספיות. מוזמנים ליצור איתנו קשר באופן טלפוני או דרך האתר בשביל לקבוע פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות.

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן