בניית בית פרטי דרך חברת נדל"ן ויזמות בנייה

שתפו:

בניית בית פרטי דרך חברת נדל"ן ויזמות בנייה
אנשים המעוניינים להגשים את חלומם ולבנות בית פרטי יכולים לעשות זאת במספר דרכים מקובלות. הם יכולים לאתר ולהעסיק אנשי מקצוע בתחומים נפרדים, לרבות אדריכל וקבלנים, אך הדרך הטובה ביותר היא להיעזר בשירותיה של חברת נדל"ן ויזמות בנייה או חברה לבניית בתים פרטיים וניהול פרוייקטים. לרוב המוחלט של האזרחים מן השורה אין את הידע, את הזמן ואת הסבלנות לטפל בכל הביורוקרטיה או לעסוק בתהליך איתור בעלי המקצוע הדרושים להשלמת תהליך בניית בית פרטי. חברת נדל"ן תצעד איתם יד ביד במשעולי הבנייה ותספק להם את כל השירותים להם הם זקוקים תחת קורת גג אחת – רכישת מגרש, הוצאת היתר בנייה, תכנון פיננסי, תכנון אדריכלי, בניית שלד, ביצוע עבודות גמר – וכו'. לתהליך בניית בית פרטי באופן הזה יתרונות רבים מאוד עבור הלקוח, ועל כמה מהם נעמוד במאמר הבא, ביחד עם הסברים הנוגעים לאופן ההתקשרות והשלבים בבניית בית פרטי.

email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

כל השירותים במקום אחד
כדאי שבניית הבית העתידי שלכם תתבצע באמצעות חברה שמאגדת את כל השירותים הרלוונטיים תחת קורת גג אחת. ריכוז כל השירותים הרלוונטיים במקום אחד חוסך זמן ומשאבים נפשיים ללקוח, שלא צריך להתרוצץ ולחפש אנשי מקצוע נפרדים בכוחות עצמו. הרי יש לו עבודה וחיים לנהל, אז כנראה שאין לו זמן להקים פרויקט שכזה. בדיוק לשם כך יש אנשי מקצוע. מה עושה החברה בפועל?

  • עוזרת ללקוח לאתר ולרכוש את המגרש.
  • מבצעת עבורו תכנון פיננסי לתהליך כולו.
  • מטפלת בשבילו באגרות, ניירת והיטלים.
  • אדריכל החברה מבצע תכנון אדריכלי מקיף, בתיאום מלא עם הלקוח וצרכיו ולצורך הוצאת היתר בנייה.
  • מנהלת את הפרויקט האדיר עד תום ומפקחת עליו בשבע עיניים.
  • מעניקה ללקוח את המפתח לבית חדש בסיום התהליך. 

הצמדות לתקציב וללוח הזמנים ללא חריגה
כל מי שעמל על פרויקט גדול בחייו יודע כמה קל לחרוג מגבולות התקציב או מגבולות לוח הזמנים. זה נכון הן ברמה הפרטית והן ברמה הציבורית או הכלל מדינית. כאשר לא פועלים בצורה נכונה, התקציב מהר מאוד עשוי לתפוח. מתחילים עם סכום אחד ומסיימים עם סכום אחר לחלוטין, וקשה לשים את האצבע איפה הכל התפקשש. הדבר תקף באותה מידה גם לחריגה משמעותית מלוחות הזמנים שהוגדרו מראש, וכך יוצא שבניית בית שאמור היה לעמוד על טילו בחודש מסוים, זמין לאכלוס באותו חודש של השנה הבאה.

כאשר עובדים עם חברה אחת וכל השירותים מרוכזים במקום אחד – אין מצב שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. כל הצדדים ואנשי המקצוע עובדים בסנכרון מלא, החברה מנצחת על התהליך כולו, ושום מידע לא נופל בין הכיסאות. חברת בנייה מקצועית תקפיד על התכנון הפיננסי ותדאג שכל חלק בתהליך הבנייה יושלם בהתאם לתקציב. היא עורכת מכרז לקבלנים השונים ובוחרת בהצעות הטובות ביותר. כאשר היא מנהלת את הפרויקט, היא מקפידה שהאדריכל והקבלנים יעמדו בלוח הזמנים ושכל חלק יגיע לסיומו המוצלח בזמן, לרבות זירוז הליכים ביורוקרטיים כגון הוצאת היתר בנייה.

ניהול ופיקוח צמוד של כל שלבי הבנייה
חברת יזמות נדל"ן מנהלת את הפרויקט ומפקחת עליו פיקוח עליון. היא מעסיקה אנשי מקצוע איכותיים שנבחרו בקפידה, ולמעשה כבר בכך היא מנהלת את הפרויקטים שלה. העובדה שיש גורם עליון אחד, שהוא הקובע ומתווה הדרך, מאפשרת לו לוודא שהבנייה מתבצעת על הצד הטוב ביותר. מהן המשמעויות המעשיות של ניהול ופיקוח צמוד של כל שלבי הבנייה?

  • בדיקת איכות חומרי הבנייה בהם משתמשים בכל שלבי הבנייה.
  • הקפדה על שיטות בנייה מתקדמות, מודרניות ובטוחות.
  • עמידה בתוכנית בניין עיר ובתנאי היתר הבנייה.
  • מתן פתרון מהיר ויעיל לכל סוגיה או אתגר אשר עשויים להיקרות בדרך.
  • הלקוח ואנשי המקצוע השונים יודעים תמיד למי ניתן לפנות.

כאשר חברת יזמות בנייה אחת מנהלת את הפרויקט באופן מקצועי והדוק – כל הצדדים נהנים והפרויקט מתקדם ובא על סיומו המוצלח באופן האידיאלי.

פתרון מותאם אישית
כאשר מדובר בפרויקט כל כך אישי כמו בניית בית פרטי – חשוב לדאוג לפתרון אישי. חברה לבניית בתים פרטיים תדאג לכך בכל אחד מהשלבים הרלוונטיים בתהליך התכנון והבנייה. זה מתחיל בפגישת היכרות בין הלקוח לחברה ועריכה של תיאום ציפיות מלא בין הצדדים. ההתאמה האישית בא לידי ביטוי באופן מעשי באופנים הבאים:

  • תכנון פיננסי מותאם אישית – הצוות של החברה כולל יועצים פיננסיים ויועץ משכנתאות אשר יתאימו תקציב, דו"ח אפס ותזרים מזומנים ללקוח בהתאם להון העצמי שלו ולמשכנתא שמתאימה לו. התוצאה הסופית היא תקציב ריאלי ונוח לפרויקט כולו וכמות הגונה של שקט נפשי ללקוח.
  • תכנון אדריכלי מותאם אישית – הלקוח נפגש עם האדריכל של הפרויקט לצורך הכנת פרוגרמה. הלקוח מפרט כיצד הוא רואה את הבית שלו וכיצד הוא רוצה שהוא יראה מבחינה חיצונית ויחולק מבחינה פנימית. לאחר מכן האדריכל בונה סקיצות בהתאם לטעם האישי, הסגנון, אורח החיים, הצרכים, הדרישות, הרצונות, הציפיות והתוכניות הנוכחיות והעתידיות של הלקוח ומשפחתו. כאשר הלקוח מאשר את הסקיצות על פי שיקול דעתו האישי, האדריכל בונה תוכניות מפורטות וחותר להוצאת היתר בנייה.

הלקוח תמיד יודע
חברה איכותית תדאג לשמור על קשר עם הלקוח שלה, כך שהוא תמיד יעודכן במצב הבנייה וידע מה קורה. הוא לא ירגיש שהוא מגשש באפילה ואינו יודע מה מתרחש או באיזה שלב נמצא הפרויקט. זה אפשרי בפרט כאשר מדובר בחברה אחת אשר תמיד בקיאה בפרטים ומנווטת את כל הפעילות בעצמה וכאשר את הפרויקט מנהלים אנשים שהם חלק מהצוות שלה או עובדים מטעמה. המידע מרוכז אצלה וללקוח קל יותר לקבל אליו גישה ולהבין כיצד בדיוק מתקדמים העניינים, וכך הוא אכן תמיד מעורה בפרטים.

והעיקר – שלווה ושקט נפשי ללקוח
המשמעות העיקרית של שימוש בחברת נדל"ן ויזמות בנייה שתנצח על כל התהליך ותנהל את הפרויקט מ-א' ועד ת' היא שהלקוח מקבל שקט נפשי, יכול לעסוק בניהול חייו האישיים ולהפנות את משאבי הזמן והנפש לסוגיות אחרות. הוא אינו מכתת רגליו בין קבלנים ויודע שיש מי שמשגיח ומנהל את הפרויקט עבורו על הצד הטוב ביותר. שיטת "כל השירותים תחת קורת גג אחת" היא שיטה פופולארית מאוד בארץ ובעולם ורוב הלקוחות בוחרים בה, ובפרט כאשר מדובר בנושא סבוך ומורכב כגון בניית בית פרטי בישראל.

בניית בית פרטי עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן
חברת פרובונה היא חברת נדל"ן שמספקת את כל השירותים שלהם זקוק הלקוח תחת קורת גג אחת. ברגע שלקוח פונה אלינו, הוא איננו צריך להשקיע זמן ומאמצים בחיפוש של אנשי מקצוע נוספים. חברת פרובונה מעסיקה את כל האנשים הרלוונטיים לכל שלבי התכנון והבנייה. עבודה איתנו מבטיחה שימוש בחומרי הבנייה הטובים ביותר, קיצור זמני המתנה לקבלת היתר בנייה, שימוש בשיטות בנייה מתקדמות, עמידה מוקפדת בתקציב ובלוח זמנים, ומעל הכל – שקט נפשי וסיפוק רב ללקוח. הוא תמיד מצוי במרכז הפרויקט, מקבל ליווי אישי ומעודכן בכל הפרטים לשביעות רצונו המלאה ועד אשר הוא ומשפחתו מקבלים את המפתח ומאכלסים את הבית בשעה טובה.

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן