תכנון אדריכלי לבית פרטי – ככה תעשו את זה נכון

שתפו:

תכנון אדריכלי לבית פרטי – ככה תעשו את זה נכון
כל בית מתחיל במוחו הקודח של האדריכל. תכנון אדריכלי נכון וחכם הוא בעל חשיבות אדירה. הוא מזרז את התקדמות הבנייה ומונע עיכובים, טעויות ואי-הבנות ומנצל את התקציב בצורה מדויקת ובלי חריגות. האדריכל יושב עם הלקוח על מנת להבין מה הצרכים והרצונות שלו ומאפשר ללקוח לצאת מרוצה, שמח ומסופק באופן שלם כשהוא יכנס אל הבית ויחיה בו ביחד עם משפחתו. בנוסף, כאשר התכנון הפיננסי, התכנון האדריכלי, הבנייה עצמה וכל השלבים והשירותים מרוכזים תחת קורת גג אחת – ניתן לנהל את הפרויקט באופן הרמוני ולדאוג שכל אנשי המקצוע יודעים מה עושים – ומתי, ובכך לדאוג לסנכרון מלא ביניהם ולהתקדמות אידיאלית של הפרויקט. אם אתם מעוניינים לבנות בית פרטי, כך מתבצע תכנון אדריכלי חכם ונכון.

שלב 1: הגעה למגרש ובירור המצב החוקי
האדריכל מגיע למגרש על מנת לבדוק את תנאי השטח ולתעד אותם, ובפרט כל הקשור לטופוגרפיה במקום. לאחר מכן הוא ינפיק את תוכנית בניין עיר (תב"ע) אשר מסדירה את השימוש בקרקע, ודרכה ניתן להבין מה ההיתרים ומהם ההגבלים הקיימים לבנייה במגרש, וכך להימנע מטעויות שיגררו עיכובים ובזבוזי זמן מיותרים.

email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

שלב 2: פגישת היכרות בין האדריכל לבעלי הבית
האדריכל נפגש עם בעלי הבית שאותו הוא יתכנן על מנת להכין את הפרוגרמה. זאת ההזדמנות שלהם לספר לו הכל. התכנון האדריכלי נותן ביטוי אמיתי ומוחשי לחלומות, לרצונות, לטעם האישי ולסגנון אורח החיים שלהם. כך נערך תיאום ציפיות מעמיק ומדויק בין הצדדים.

שלב 3: הכנת סקיצות
זהו שלב של סיעור מוחין, דיוק ויצירתיות. האדריכל מתחיל לתכנן את הבית בפועל ונותן דרור לחזון שלו. הוא משלב בין הרצונות והצרכים של הלקוח, לבין התקציב, תנאי המגרש ותוכנית בניין עיר. הסקיצות כוללות מפרט טכני ותכנית חזיתות ועוסקות בעיצוב הפנים והחוץ של הבית. האדריכל מכין סקיצות דו-מימדיות ומודל תלת-מימדי מרשים וממוחשב, אשר יציגו את הבית באופן חי, ברור ומוחשי. כך יכולים בעלי הבית לראות כיצד הוא יראה בסוף התהליך. במידה והם מאשרים את הסקיצות – מתקדמים לשלב הבא.

שלב 4: הוצאת היתר בנייה
האדריכל מכין תוכנית אדריכלית מפורטת ומדויקת. הוא מכין ומגיש מסמך שנקרא "גרמושקה", אותו יש להגיש על מנת להוציא היתר בנייה רשמי. לאחר שההיתר מתקבל, הבנייה יכולה לצאת בשעה טובה לדרך.

פיקוח עליון על הפרויקט
האדריכל ממשיך לפקח על הפרויקט במהלך שלבי הבנייה והגמר, על מנת לוודא שהביצוע שלהם נאמן באופן מלא למקור. האדריכל נותן הנחיות למנהל העבודה, עורך ביקורות ודואג שהפרויקט מתקדם ומושלם באופן מהיר, מוצלח ואידיאלי.

תכנון אדריכלי ובניית בית פרטי עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן
הדרך הטובה, הבטוחה והחכמה ביותר לבנות בית פרטי בישראל היא על ידי ריכוז כל השירותים הדרושים לשלבי התכנון והבנייה, לרבות התכנון האדריכלי – תחת קורת גג אחת. כך ניתן להבטיח הרמוניה מלאה בין אנשי המקצוע השונים וסנכרון מלא ביניהם. כאשר מי שמתכנן הוא גם מי שבונה בפועל, ניתן לחסוך זמן, להימנע מעיכובים והפתעות ולוודא שהכל מתנהל לפי לוח הזמנים ומסגרת התקציב.

מעוניינים בבניית בית פרטי ובהגשמת החלום הגדול שלכם באופן המקצועי, המרשים והבטוח ביותר? השאירו פרטים כעת על מנת לקבוע פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות.

שתפו:

מאמרים נוספים

מתי מחליטים על אדריכל לבית?

מתי מחליטים על אדריכל לבית? אל תחליטו לפני שתקראו כמו שנהוג לומר – אי אפשר לרתום את העגלה לפני הסוסים. שלב בחירת האדריכל הוא שלב

יש לי מגרש, מתי מתחילים בנייה?

יש לי מגרש, מתי מתחילים בנייה? כך זה יקרה בפועל שאלה טובה. לאחר שרכשתם מגרש, אתם כבר מבינים טוב יותר היכן אתם עומדים והיכן יעמוד

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן