5 טיפים לעיצוב הבית שתמיד יגרמו לכם לרצות לשוב אליו

שתפו:

5 טיפים לעיצוב הבית שתמיד יגרמו לכם לרצות לשוב אליו

כולם מדברים על הום-סטיילינג, אבל איך באמת כדאי להכניס סטייל להום? ואיך אפשר ליצור בית, שלא רק קוראים לו כך, אלא שהוא באמת מרגיש כך – בית שתמיד רוצים לחזור אליו. עיצוב פנים הוא מלאכה מורכבת וחשובה, שמצריכה שילוב מדויק וחכם בין אלמנטים, מרכיבים וחפצים שונים. שילוב בין מרקמים וצבעים. שילוב בין הצרכים הפונקציונאליים של הדיירים לאישיות ולתשוקות שלהם. כתבנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעצב את הבית באופן שמתאים בדיוק לכם, אבל כזה שגם יעשה רושם על האורחים, כי זה אף פעם לא מזיק. 

  1. עיצוב בית שימנע מהקירות שלכם להיות עירומים  

הלבישו את קירות הבית. יותר מדי קירות ביותר מדי בתים בישראל צבועים בלבן בלבד, ולא מעוטרים במספיק צורות של אמנות. הלבישו את קירות הבית בטפטים, בציורים, בצילומים – ובצבע. אלו כמה מהדרכים המהירות והמושכות ביותר לעצב מחדש בית קיים ולהביע את מי שאתם באמת. אם אתם בדיוק מתכננים בניית בית חדש – על אחת כמה וכמה כדאי לכם לדאוג לקירות שלו. קשטו את הקירות באופן אטרקטיבי ובלתי-שגרתי ותוכלו להרשים גם את האורחים וגם את עצמכם.

  1. צרו קונטרסט בעיצוב הפנים 

המוח שלנו אוהב לפגוש ניגודיות בין צבעים. בחירת צבעים מנוגדים, בין אם מדובר בריהוט, בגופי תאורה, בצבע הקירות או בכל אלמנט עיצובי אחר – פשוט מושכת את העין ואת תשומת הלב, ומעניקה איזון לעיצוב הפנים של הבית. אם הקיר צבוע בצבע בהיר, תחמיא לו תמונה עם מסגרת כהה. אם הריהוט בסלון בעל גוון כהה, יחמיא לחלל כולו אם גופי התאורה יהיו בעלי גוון בהיר. קיימות אינסוף אפשרויות ליצור קונטרסט – מדובר בסוג-של משחק, אז זו ההזדמנות שלכם לגלות יצירתיות.

  1. שלבו ישן וחדש בעיצוב הבית

אם כבר אנחנו מדברים על קונטרסט בין צבעים, כשמדובר בטיפים לעיצוב הבית, אחד הטובים ביותר הוא ללא ספק לשלב ישן עם חדש, קלאסי עם מודרני. עיצוב פנים מתקופות שונות מייצג ערכים שונים – הקלאסי מייצג חמימות, פשטות ומשפחתיות בעוד החדש מייצג פונקציונאליות, אסתטיקה ומינימליזם. יש להבין שהישן יכול להיות באמת ישן, כמו חפצים ומזכרות משלכם, והוא יכול גם רק להראות ישן – אך להיות חדש בפועל. זוהי דרך נוספת להעניק עומק, גיוון ואופי לעיצוב הפנים של הבית. 

  1. עיצוב בית איכותי לא מחקה אחרים

כמו שאסור להציץ למבחן של התלמיד השכן בבית הספר, גם כאן לא מומלץ לראות מה אחרים עושים ולעשות כמוהם. עיצוב פנים הוא עניין אישי מאוד. אתם רוצים להרגיש שזה הבית שלכם ושהוא מייצג את מי שאתם. בסופו של יום, רק אתם חיים בו דרך-קבע. אין שום הכרח לעקוב אחר טרנד מסוים שראיתם בזמן שדפדפתם במגזין או לעשות מה שהחברים שלכם עשו בבית שלהם. גלו יצירתיות ותחשבו מה אתם רוצים לראות בכל יום כשאתם חוזרים מהעבודה. אגב, זה כן בסדר להעתיק מהטיפים לעיצוב הבית שאתם קוראים ברגעים אלו ממש. 

  1. השתמשו בצמחים בעיצוב הבית שלכם

ב-"חי, צומח, דומם" לימדו אותנו שיש הבדל בין חי לצומח, אבל אין דבר שמכניס יותר חיים לבית מאשר צומח. לעומת פריטים אחרים בחלל, שהם דוממים לחלוטין, צמחייה איכותית דווקא חיה ונושמת. צמחים לא מכניסים רק חיים, אלא גם צבע, וניתן להשתמש בהם גם בשביל ליצור קונטרסט. ניתן להניח אותם על הרצפה, על שולחנות, על מדפים – ועוד. גוונו בין סוגים שונים של צמחים מבחינת גודל, אישיות וצבע והשתמשו בהם, באופן מחושב, בחדרים שונים בבית – לרבות בחדרי השירותים. 

עיצוב פנים עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן

אחרי שנתנו לכם 5 טיפים לעיצוב פנים, זה הזמן לתת לכם את הטיפ החשוב ביותר – והוא להשתמש באנשי מקצוע מעולים. אם כך – מזל שיש לנו כאלה.הצוות שלנו ידאג להכיר אתכם ולהתאים לכם את העיצוב שמתאים לכם "בול". בפגישת ההיכרות שנערוך נפצח את העיצוב שאתם מחפשים ונדאג לשלב בין פונקציונאליות והצרכים המשפחתיים ובין התשוקות והפנטזיות האסתטיות שלכם, תוך מקסום של חלל הבית והפוטנציאל הטמון בו. לאחר מכן ניצור עבורכם הדמיה ריאליסטית של התוצאה הסופית. לאחר שתאשרו – נצא לדרך ונדאג להכל. התחנה הבאה: בית החלומות שלכם.

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן