כיצד לבחור חברת בנייה ויזמות נדל"ן לבניית בית החלומות שלכם?

שתפו:

כיצד לבחור חברת בנייה ויזמות נדל"ן לבניית בית החלומות שלכם?
פועלים בארץ גורמים שונים שבעזרתם ניתן לבנות בית פרטי – קבלני משנה שאחראים על תחום מקצועי מסוים, קבלני מפתח שאמונים על ניהול שלבי הבנייה השונים, וחברות בנייה ויזמות נדל"ן שמציעות את כל השירותים הדרושים לבנייה במקום אחד. לקוח שמעוניין לבנות בית פרטי יודע שהגורם המקצועי שבו הוא ייבחר הוא בעל חשיבות מכרעת. מדובר בפרויקט יקר ומשמעותי ובעל השלכות רבות על חייו האישיים ועל חיי משפחתו. בין אם מדובר בבית להשקעה או בבית שבו תחיה המשפחה במשך שנים רבות – בחירה בחברה הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל שבעולם. כיצד ניתן לבחור אותה באופן שכלתני וחכם מבין החברות הפעילות?

בחינת השירותים שהיא מציעה
פרויקט בניית בית פרטי דורש אנשי מקצוע וקבלנים רבים, לרבות אדריכלים, יועצים פיננסיים, יועצי משכנתאות ושלל בעלי מקצוע מתחומים שונים. חשוב לבדוק האם היא מציעה את מכלול השירותים, ותוכל לנהל את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, או שהיא מציעה שירותים חלקיים בלבד, כמו למשל תכנון אדריכלי ללא התעסקות בבנייה ובגמר – או להפך. השאיפה היא לבחור חברה שלא תצריך חיפוש נוסף אחר אנשי מקצוע נוספים, ותעשה את הכל בכוחות עצמה – לרבות ניהול אקטיבי של הפרויקט. ריכוז מכלול השירותים במקום אחד מקל על ניהול הפרויקט, מאפשר תיאום ושיתוף פעולה הרמוני בין אנשי המקצוע השונים, מקצר זמנים, מונע תקלות הנובעות מחוסר תיאום – ועוד.

email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

התרשמות מפרויקטים קודמים
חברה מקצועית כבר צברה כברת דרך בתחום, היא תכננה ובנתה בתים פרטיים – ויש לה פורטפוליו של פרויקטים ונכסים, לרבות בתים שנמצאים ממש כעת בתכנון או בבנייה. תמיד טוב לשוחח עם החברה, אבל אין ספק שטוב מראה עיניים ממשמע אוזניים. פנו אליה ובקשו לראות עבודות או היכנסו לאתר וצפו בפרויקטים קודמים. מעבר להתרשמות הכללית מאיכות העבודה, כדאי לשים לב גם לסגנון הבנייה ולהתאמה אפשרית לסגנון שבו אתם מעוניינים. וודאי שחברה איכותית תדע להתאים את עצמה ולבנות בסגנונות שונים, ולמעשה מגוון סגנונות מצביע על גמישות מחשבתית, שזוהי תכונה מבורכת וחשובה מאוד, אך בכל זאת טוב לשים לב גם לנקודה הזאת.

הגעה לפגישת היכרות
חשוב להגיע למשרדי החברה או לקבוע איתה פגישת ייעוץ והיכרות במיקום אחר. אין תחליף להיכרות עם הנפשות הפועלות והתרשמות מהן. טמונה בכך תועלת רבה עבור שני הצדדים, ובפרט עבור הלקוח הפרטי –

  • החברה תזכה להזדמנות להציג את עצמה, לרבות את האני מאמין שלה, והלקוח יוכל ללמוד יותר אודותיה.
  • החברה תוכל להציג פרויקטים קודמים שביצעה.
  • שני הצדדים יוכלו לערוך תיאום ציפיות ראשוני ולבדוק ביחד את היתכנות הפרויקט כולו.
  • הלקוח הפרטי ילמד כיצד מתבצע התהליך, מהם שלביו וכמה זמן הוא עשוי לארוך.
  • הלקוח יוכל לבדוק את מידת הכימיה ואופי התקשורת בינו לבין נציג החברה.
  • הלקוח ירכוש מידע רב ויוכל להפיג באמצעות הפגישה לפחות חלק מהחששות שלו.

בירור מוניטין והמלצות
בהחלט מומלץ לבדוק את הפעילות של החברה ברשתות החברתיות, בהתחשב בכך שחברות רבות פעילות בפייסבוק ובאינסטגרם. כדאי לחפש כתבות, תגובות וחוות דעת אודות החברה, ולבקש ממנה פרטי קשר של ממליצים ולקוחות פרטיים שעבדו איתה. כשתשוחחו עם אותם ממליצים, כדאי לשאול על חווית העבודה עם חברת היזמות, על הזמינות והשירותיות שלה, על השירותים שהם קיבלו ממנה, על המקצועיות והחריצות, על שיטת העבודה – וכל מה שמעניין אתכם וחשוב לכם לדעת. תמיד טוב ללמוד מלקוחות עבר או מלקוחות קיימים. מומלץ להעמיק בשאלות ולוודא שמדובר בממליצים אמיתיים ולא ממליצים מטעם.

בירור ניסיון מקצועי
כדאי לבדוק מי הם אנשי המקצוע שמעסיקה החברה, כיצד הם הוכשרו – ומהו הניסיון המקצועי שלהם. המורכבות של כל פרויקט בנייה פרטית ועצמאית מצריך מצבור אדיר של ידע ויכולת לנהל פרוייקטים מסוג זה. בראש ובראשונה יש כמובן חשיבות אדירה ומהותית לידע המקצועי בתכנון ובבנייה, לרבות היכרות עם שיטות עבודות שונות ומתקדמות. מעבר לכך, יש צורך בידע והיכרות עם המנגנונים הביורוקרטים השונים וביכולת להתנהל מולם בהצלחה וביעילות. בנוסף, יש צורך גם בידע פיננסי מעמיק הנוגע לבניית תקציב, תכנון תזרים מזומנים, בניית תמהיל משכנתא מתאים – ועוד.

בירור שיטת תכנון וסוג חומרים
כמובן שקיימות שיטות תכנון שונות בתכלית, וכמו כן גם חומרים מסוגים שונים בהם ניתן להשתמש בשלבי הבנייה והגמר. מומלץ לבדוק באיזו שיטה ובאילו חומרים מעדיפה להשתמש חברת הבנייה. אין בעיה להשיג מידע רב אודותיהם ברחבי הרשת או באמצעות התייעצות עם בעלי מקצוע, וללמוד על המאפיינים והיתרונות שלהם. וודאי שיש להעניק עדיפות לחברה שמשתמשת בחומרים מאיכות גבוהה ונצמדת לשיטת תכנון חדשנית ומתקדמת, שמתכתבת עם המגמות העכשוויות והמודרניות בתחום הבנייה, ומקפידה לשלב בין עיצוב מרהיב לבין פונקציונאליות נוחה ויעילה, תוך שמירה מרבית על איכות הסביבה.

תמחור ובירור עלויות
יש לבדוק מול החברה את העמלה שהיא גובה עבור הניצוח על הפרויקט כולו ולברר את המועדים שבהם אתם צפויים להעביר תשלום במרוצת התהליך. לעלות תמיד יש חשיבות, אך בשל כך שמדובר בפרויקט כה גדול וחשוב, לרוב הפרמטרים המרכזיים בבחירה קשורים יותר לסגנון ואיכות העבודה. לא מומלץ להתפשר בסוג כזה של פרויקט ולבחור בשירות זול יותר – תרתי משמע, ממנו אתם עשויים להתאכזב בשלב זה או אחר. מה שצריך לעמוד לנגד עיניכם היא שביעות הרצון מהתוצאה הסופית וחיים מאושרים ובעלי רמה גבוהה הן של עיצוב והן של פונקציונאליות בבית החדש.

בניית בית פרטי עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן
חברת פרובונה ייחודית בכך שהיא מציעה את כל השירותים הרלוונטיים לכל שלבי הפרויקט – תכנון פיננסי מעמיק וכולל, מציאת ורכישת מגרש פרטי, תכנון אדריכלי מפורט, הוצאת היתר בנייה, בנייה ופיקוח עליון עליה, ביצוע עבודות גמר, הוצאת טופס 4 – הכל עד למסירת המפתח ואכלוס הבית בשעה טובה ורשמית. אנחנו מעסיקים את אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר בתחום, עושים שימוש בחומרים איכותיים ובשיטות מתקדמות ותקניות ומשלבים בין עיצוב נהדר לבין רמה גבוהה של פונקציונאליות. אתם מוזמנים להתרשם מפרויקטים שבצענו בהצלחה יתרה ומבתים שנמצאים כעת בתכנון ובעבודה ומופיעים באתר שלנו. אנחנו שמים את הלקוח במרכז, ותזכו לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים וזמינות מרבית לכל אורך התהליך. מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או באופן טלפוני על מנת להגיע לפגישת ייעוץ והיכרות ללא עלות וללא התחייבות.

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן