איך לבנות בית חלומות בלי סיכונים ובלי חששות?

שתפו:

איך לבנות בית חלומות בלי סיכונים ובלי חששות?
אנשים רבים היו רוצים לגור בבית פרטי שהם תכננו ויזמו בעצמם על קרקע פרטית משלהם. מרביתם לא יממשו את החלום הזה, שעתיד להישאר חבוי במגרה או במאגר החלומות. לא חסרות לכך סיבות, כמו אי הכרת התחום, דעות קדומות או חוסר יכולת לנהל פרויקט מורכב מסוג זה. לחלקם אפילו יש את היכולת לעמוד בפן הכלכלי שלו, אבל הם עדיין מלאים בחששות, ומעדיפים להימנע מלצאת למה שהם רואים כסוג של הרפתקה. האמת היא שבפועל, בניית בית פרטי יכולה להתבצע ללא סיכונים וללא חששות, תוך שמירה על מסגרת תקציב ולוח זמנים – ובזמן שהלקוח הפרטי ממשיך ברוגע בשגרה שלו, וגוף מקצועי דואג עבורו לכל הנושאים. איך עושים את זה בפועל ואיפה מתחילים?

email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

תכנון פיננסי קפדני – אם יש ספק, אין ספק
בניית בית פרטי היא לא עניין של מה בכך. כשניגשים לתכנון הפרויקט, חייבים להתייחס לכל הצדדים הכלכליים שלו ולא לפסוח על שום נתון. תכנון פיננסי קפדני הוא הדרך הטובה ביותר למנוע חריגות בתקציב, אי עמידה בלוח הזמנים ונדודי שינה מיותרים. בנייה עם חברת יזמות נדל"ן תבטיח לכם ייעוץ מקצועי של יועצים פיננסיים ויועצי משכנתאות שמתמחים בבנייה פרטית החל מהרגע הראשון של הפרויקט. מה הם יעשו עבורכם?

  • יבדקו את ההיתכנות הפרקטית של הפרויקט כולו, בשביל לא לרתום את העגלה לפני הסוסים.
  • יבנו בקפידה מסגרת תקציב ריאלית שתכתיב את הפרויקט כולו ואת האפשרויות הכלכליות שלכם, וזאת לאחר בדיקת הון עצמי וחישוב יכולת החזרי משכנתא עתידית.
  • יתכננו את תזרים המזומנים לפרטי פרטים כך שהפרויקט יתנהל באופן בריא וכל קבלן יקבל את הכסף שמגיע לו בזמן ובמקום – מבלי שהפרויקט יתקע או ייעצר בשום שלב.
  • ידאגו שתקבלו משכנתא בתנאים הנוחים והמשתלמים ביותר – משכנתא לבנייה שונה בתכלית ממשכנתא לרכישת בית או דירה. מדובר בליווי אישי מול הבנקים, בניית תמהיל משכנתא מתאים, משא ומתן מול הפקידים וקבלת אישור עקרוני.

היועצים הפיננסיים של חברת היזמות מניחים את המסילות עליהן תיסע הרכבת עד שהיא תגיע ליעדה, ביחד עם המפתח לבית חלומות פרטי משלכם, מבלי עיכובים בלוח הזמנים ומבלי שיבקשו מכם כסף בהפתעה במהלך הנסיעה.

כשהכל תחת קורת גג אחת, יד ימין יודעת מה יד שמאל עושה
מה שהכי חשוב בפרויקט שמערב לא מעט קבלנים ואנשי מקצוע שונים שאמונים על שלבי התכנון והבנייה, זה לדאוג שהכל מתנהל בהרמוניה ושכל אחד יודע מה הוא צריך ולעשות, ומתי הוא צריך לעשות אותו. כשאנשי המקצוע השונים לא מסונכרנים ביניהם מבחינת התפקידים הביצועיים ולוח הזמנים, מתחילות להיווצר בעיות שונות ומשונות.

כשרוצים לבנות ללא סיכונים וללא חששות, כדאי שיהיה גורם אחד שינצח על הפרויקט כולו וידאג בעצמו שהכל מתבצע באופן שלם ומושלם ומתקתק כשעון שוויצרי. פרויקט בנייה הוא כמו סימפוניה, וצריך מנצח שינחה באופן אקטיבי את הנגנים. חברת יזמות נדל"ן שיודעת מה היא עושה, מאחדת את כל הגורמים המעורבים בתכנון ובבנייה תחת קורת גג אחת, ויודעת גם כיצד לנווט אותם, כך שאין מצב שייווצר מצב שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה.

לדלג מעל המשוכות שבדרך
כשבונים בית פרטי, אפשר להיתקע בכל המשוכות שבדרך או לדלג מעליהן בקלות. בחירה שלכם. לא קשה למנות את המשוכות הללו – עיכוב בהוצאת היתר בנייה, בנייה ללא עמידה בתנאי ההיתר, עיכוב בקבלת אישור אכלוס רשמי, עיכוב בלתי צפוי בלוח הזמנים, חוסר יכולת לשלם לקבלנים, הוצאות בלתי צפויות, הפתעה בקרקע עליה נבנה הבית – ועוד. לקוחות פרטיים שבוחרים לנהל את הפרויקט בעצמם, או מי מהם שבוחרים לעבוד באופן ישיר מול קבלני משנה או קבלני מפתח – עשויים למצוא את עצמם נתקלים במשוכות או נופלים בבורות. חברת יזמות נדל"ן מכירה את תהליך התכנון והבנייה, לרבות כל הביורוקרטיה הכרוכה בו – ממש כמו את הקווים שעל כף היד שלה. היא יודעת איפה אפשר להיתקע, במה אפשר להיתקע ואיפה אפשר ליפול. היא יודעת כיצד להוציא היתר בנייה ללא עיכוב וכיצד לעמוד בתנאים שלו, כיצד להתנהל מול הרשויות, איך למנוע הוצאות מפתיעות והפתעות אחרות, ובשורה התחתונה – כיצד להימנע מעיכובים בלוח הזמנים, מפיגורים בתשלום ומחריגות מהתקציב.

להתנהל כרגיל בזמן שהכל מתנהל
השגרה הדוחקת של האזרח הישראלי בשנת 2019 לא משאירה הרבה מקום להתעסקות בפרויקט מורכב ומשמעותי כמו בניית בית פרטי. בזמן שאנשים מפתחים קריירה ומטפחים את המשפחה שלהם, ובין לבין גם רוצים ליהנות מהזמן הפנוי, באופן הגיוני הם לא מוצאים את הזמן גם לנהל פרויקט אדיר שכזה. זאת אכן אחת הסיבות שגורמות לחלק מהאנשים לוותר מראש על החלום.

כשנותנים לחברת יזמות נדל"ן את המושכות – היא דואגת להכל בעצמה. הלקוח הפרטי יכול לנהל את חייו באופן רגוע ושלם, בזמן שהיא מנהלת את הכל בשבילו, ומבחינתו – הפרויקט נוסע כמו רכב אוטונומי. הוא לא צריך להטריד את עצמו או לבזבז זמן וכוחות נפשיים, אותם הוא מקדיש באופן מלא לחייו הפרטיים. הוא מספר בשלב התכנון האדריכלי מה הוא רוצה, מה הוא צריך ועל מה הוא חולם – ולאחר מכן זוכה לקבל עדכונים על ההתפתחות של הפרויקט.

להוציא את אלמנט ההפתעה מהמשוואה
ניהול נכון של פרויקט הבנייה יבטיח שההפתעה היחידה שבה תתקלו היא כמה טוב, מדויק ויעיל הוא מתנהל. חברת יזמות נדל"ן תדאג לכך שכל מה שרצוי וכל מה שצריך לקרות אכן קורה בפועל, ושהפרויקט לא נתקל בהפתעות שליליות בדרך. הסיבות שתוארו בהתחלה בנוגע לחששות מבנייה עצמאית של בית פרטי נעלמות כליל כשהבנייה מנוהלת ומפוקחת על ידי גורם-על אחד ויחיד. הלקוח הפרטי אינו צריך להכיר את התחום, להחזיק בידע רב או להיות בעל היכולת, הרצון והזמן לנהל את הפרויקט – הכל מנוהל עבורו באופן הבטוח והמקצועי ביותר, ללא חריגות מהתקציב או עיכובים בלוח הזמנים, ואת זמנו הוא יכול להקדיש לחייו הפרטיים.

חולמים לבנות בית פרטי ורוצים לעשות זאת ללא חששות וללא סיכונים? אנחנו מבטיחים שזה יותר מאפשרי. היכנסו לקישור הבא והשאירו פרטים לקבלת מידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ והיכרות ללא עלות וללא התחייבות.

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן