לבנות בית פרטי ללא חששות וללא סיכונים זה בכלל אפשרי?

שתפו:

לבנות בית פרטי ללא חששות וללא סיכונים
כל השקעה של סכום כסף גדול עשויה להיות מלווה בחששות – וזה הגיוני, בין אם מדובר בהשקעה בנדל"ן או בהשקעה מכל סוג אחר. הכסף שלכם יקר ערך, אתם עובדים בשבילו קשה וחשוב להתייחס אליו בהתאם. אנחנו בחברת פרובונה מבינים זאת לעומק, ולוקחים את כל תהליך הבנייה ברצינות רבה. הדרך לבנות בית פרטי תוך מזעור מוחלט של כל הסיכונים היא לערוך תכנון פיננסי קפדני ומדוקדק לפרטי פרטים, שכולל מספר שלבים וחלקים ומבוצע על ידי אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה. החששות והפחדים שאולי ליוו אתכם לפני שהתחלתם באופן רשמי בתהליך ייעלמו כליל ויתפוגגו כתוצאה ישירה מכך, ובפרט ככל שתראו את התהליך מתקדם על פי התכנון המקורי. מעבר לכך, הליווי האישי לכל אורך הפרויקט גם יעשה את שלו ויוריד ממפלס הדאגות.

email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

תכנון פיננסי לבית פרטי
החשיבות של תכנון פיננסי במארג הכללי היא עצומה. ללא תכנון נכון ומדויק עד כמה שניתן, הפרויקט עשוי לנחול כישלון מוחלט. לעומת זאת, תכנון נכון כולל יתרונות אדירים –

  • הוא מאפשר ליזמים, למשקיעים וללקוחות פרטיים לבנות את הבית שבו הם מעוניינים מבלי לאבד שליטה אישית או כלכלית.
  • הוא מספק מסגרת תקציבית לפרויקט ומגדיר את גבולות הגזרה, כך שהאדריכל יוכל לדעת בדיוק עם מה הוא עובד.
  • הוא חוסך בעלויות הבניה ומונע מבעוד מועד תקלות שעשויות להתרחש בדרך.
  • הוא מונע מצב שבו אין איך לשלם לאנשי המקצוע השונים והפרויקט נתקע ונותר לעמוד על תילו.
  • הוא מספק שלווה יקרה ושקט נפשי רב לכל העוסקים במלאכה, ובמיוחד עבור האדם הפרטי שמזמין את הבנייה.
  • תכנון פיננסי נכון יכול במידה רבה גם לקצר את שלבי הבנייה ואת הזמן הדרוש להשלמת הפרויקט כולו.

שלבים בתכנון פיננסי נכון
התכנון הפיננסי כולל מספר שלבים מהותיים, ויש להעניק תשומת לב מרבית לכל אחד מהם –

  • בדיקת מחיר ריאלי לבית הלקוח, חישוב יתרת הון עצמי ויכולת החזרי משכנתא עתידית – באמצעות ייעוץ פיננסי וייעוץ משכנתאות אישי, ניתן להבין מהן למעשה היכולות הכלכליות של הלקוח ורמת המסוגלות הפיננסית שלו. במידה וללקוח אין אפשרות לממן פרויקט של בניית בית פרטי – יש להימנע מכך. במידה וכן, באמצעות חישוב ההון העצמי שלו והיכולת שלו לעמוד בהחזרי המשכנתא שיקבל, ניתן לחשב מהי העלות הריאלית לבניית הבית.
  • ליווי אישי מול הבנקים להוצאת אישור עקרוני למשכנתא – אישור עקרוני למשכנתא הוא מסמך המפרט הצעה רשמית ומדויקת מהבנק למתן משכנתא לאדם המעוניין לקחת אותה, כך שהוא יוכל לדעת מה בדיוק הוא זכאי לקבל. יש לפנות לבנק למשכנתאות באמצעות גורם מקצועי על מנת לבקש את האישור. תכנון פיננסי אישי עוסק גם בהתנהלות מול הגורמים השונים, לרבות הפקידים בבנקים.
  • בניית מסגרת תקציב לפרויקט – לאחר שחושבו ההון העצמי ויכולת החזרי המשכנתא והתקבל המידע בנוגע לאישור עקרוני למשכנתא, ניתן כעת לבנות מסגרת תקציב מדויקת שתלווה את כל הפרויקט ולתחום אותו מבחינה כלכלית.
  • תכנון תזרים מזומנים – פרויקט בנייה פרטית מצריך תשלום לגורמים שונים בשלבים שונים של תהליך הבנייה. תכנון פיננסי נכון כולל פירוט של התשלומים שיש לבצע בשלבים השונים של מלאכת הבנייה והגמר ועד לקבלת המפתח. תכנון תזרים עוזר לפרויקט להתנהל באופן בריא, כך שתמיד יהיה ניתן לשלם לכל גורם בשרשרת התכנון והבנייה. בכך הוא מסייע לתחושת הרוגע והשלווה של האדם הפרטי, שרואה שהכל מסודר ויכול להיערך בצורה מדויקת מראש.
  • בניית דו"ח אפס להשקעות נדל"ן – דו"ח אפס נערך ומופק על ידי שמאי מקרקעין, גורם פרטי או חברה וכולל פרטים כגון: תיאור הפרויקט וסביבתו, עלויות פרויקט הבנייה, ייעודה של הקרקע, זכויות הבנייה בקרקע, היתרי ומגבלות בנייה – ועוד. הדו"ח מוגש לבנק על מנת לקבל מימון פיננסי לפרויקט. גם תזרים המוזמנים וגם דו"ח אפס מלווים את הפרויקט לכל אורכו.

ליווי אישי לכל אורך הפרויקט
היעזרות בחברת יזמות נדל"ן וקבלת ליווי אישי וצמוד עוזרת להוריד את מפלס הסיכונים והחששות לאפס. בנוסף לתכנון פיננסי קפדני, תמיד כדאי שיהיה גורם אחד ויחיד שינהל את הפרויקט, ינווט אותו ויפקח עליו פיקוח עליון. זהו הגורם אליו ניתן לפנות בכל שאלה שמתעוררת, כך ששום סוגיה לא נופלת בין הכיסאות. כך יכול הלקוח להיות מעודכן בכל הנעשה ולהישאר במרכז העניינים, אך מבלי שהוא נדרש לעשות דבר. הליווי האישי וההבנה שיש יד מכוונת למלאכת התכנון והבנייה עוזרת ללקוח הפרטי להתנהל ללא חששות, קשיים ותחושה של חוסר ודאות או אובדן שליטה. באמצעות החברה ניתן להבטיח שהפרויקט מתנהל באופן אידיאלי שלב אחר שלב, ללא עיכובים, ללא בעיה של תזרים מזומנים ותוך צמצום של עלויות וזמני הבנייה. כשהלקוח הפרטי רואה במו עיניו את התקדמות הבנייה על פי כל התכנונים המקוריים – הוא לבטח נרגע.

בניית בית פרטי ללא חששות וללא סיכונים עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן
דרך חברת פרובונה תוכלו לזכות בייעוץ פיננסי וייעוץ משכנתאות מטעם יועצים בעלי ידע רב, ניסיון בבנייה פרטית עצמאית והתמחות מיוחדת בליווי פרויקטי בנייה, וכמו כן גם בכל השירותים הנדרשים לשלבי התכנון והבניה. אנו מאמינים ויודעים שניתן להפוך את החלום של מגורים בבית פרטי משלכם למציאות נטולת סיכונים כבדים. איתנו תוכלו לעשות זאת בראש שקט ובלב שלם, תוך קבלת שירות אישי וליווי צמוד לכל אורך הפרויקט, ותוך היצמדות לתכנון ועמידה קפדנית בלוחות הזמנים. מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם על מנת לקבוע פגישת היכרות ראשונית ללא עלות וללא התחייבות.

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן