למה לא כולם בונים בית פרטי?

שתפו:

אז למה לא כולם בונים בית פרטי?
בניית בית פרטי היא משאת נפשם של אנשים רבים בישראל, אך רק אחוז קטן מהם זוכה לגרום לחלום הזה לקרום עור וגידים. יש מספר סיבות לכך – חלקן קשורות בחוסר יכולת כלכלית לעשות זאת, אך חלקן נובעות מנושאים שונים לחלוטין, שדווקא כן אפשר להתגבר עליהם אם מקבלים את הידע הנכון ויודעים עם מי לעבוד.

סיבה ראשונה: הססנות ומחסור במידע
אנשים רבים שואלים את עצמם – האם אפשר או כדאי לצאת לפרויקט בסדר הגודל הזה של בניית בית פרטי משל עצמם? אפשרי בהחלט שהם כן מסוגלים לעמוד בהשלכות הכלכליות שלו, אך הם אינם מודעים לכך, ובינתיים החלום מתפספס בדרך.

פתרון: יש להבין כמה עולה לבנות בית פרטי בישראל בשנת 2019, ולבדוק את האמצעים הכלכליים העומדים לרשותכם. על מנת להבין כמה יעלה הבית שאתם רוצים לבנות בבנייה פרטית, יש לפנות לחברה שעוסקת ביזמות נדל"ן, לבצע תכנון פיננסי מעמיק ולבנות מסגרת תקציב לפרויקט. בעזרת החברה תוכלו להבין גם מה הוא תחשיב ההון העצמי שלכם, שהוא למעשה כל הכסף הנזיל שבו אתם יכולים להשתמש בהווה או בעתיד הקרוב, בין אם מדובר בכסף ששוכב בעובר ושב או בקרן השתלמות – מינוס ההתחייבויות שלכם, כמו התחייבות עומדות באשראי. ביחד תוכלו להבין האם הפרויקט ריאלי ולאחר מכן לפעול לקבלת אישור עקרוני לקבלת משכנתא. כעת משאתם יודעים מהי עלות בניית בית פרטי, מודעים היטב ליכולת הכלכלית שלכם ולהלוואה שתוכלו לקבל מהבנק – תוכלו לקבל החלטה מושכלת מתוך ידע רב ולא מתוך מחסור בידע.

email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

סיבה שנייה: אי הכרת התחום
בשביל לבנות בית פרטי צריך להכיר אנשי מקצוע רבים, צריך להיות בקיא בביורוקרטיה, בתקנות, בנהלים – ועוד. רוב האנשים אינם יודעים ולו כיצד או היכן להתחיל, אינם מכירים את אנשי המקצוע השונים ואינם יודעים מהם הנהלים לבניית בית. אולי הם כבר רכשו דירה בעבר, אבל רכישת קרקע פרטית ובניית בית הם אופרה אחרת לחלוטין. הם מודעים לכך שהם אינם יודעים מה וכיצד לעשות, והדבר גורם להם לוותר מראש.

 פתרון: כשלא מכירים תחום מסוים, אפשר לנסות ללמוד אותו לעומק. כמובן שהדבר אורך זמן רב, וגם אז – אין תחליף לניסיון אמיתי בשטח, ולא הכל מתחיל ונגמר בתיאוריה. כל טעות עלולה להיות קריטית ולעלות כסף רב או לחילופין – לגרום לעוגמת נפש רבה. אפשרות נוספת היא לפנות למי שמכיר את התחום על בוריו ועוסק בו כבר שנים רבות. הוא מכיר את כל הנהלים, בעל קשרים בצמתים הנכונים, מעסיק אנשי מקצוע מנוסים בעצמו, יודע אילו היתרים יש לקבל – ועוד. גם במקרה זה אותו גורם רלוונטי הוא חברת נדל"ן ויזמות בנייה.

סיבה שלישית: חוסר יכולת לנהל פרויקט מורכב מסוג זה
אין ספק שתהליך בניית בית פרטי הוא מורכב, מסועף וארוך. הוא מצריך לא רק ידע רב, אלא גם ניסיון וזמן רב שיש להשקיע. לרוב האנשים אין את היכולת לעשות זאת בכוחות עצמם, ולרוב גם אין את הרצון או את הכוחות הנפשיים הדרושים לכך. אנשים שמנהלים קריירה, מגדלים משפחה, עוסקים בתחביבים ובפנאי ובפעילויות נוספות לא מסוגלים להקדיש לפרויקט של בנייה עצמאית את מה שהוא מצריך ודורש, ואין יותר הגיוני ולגיטימי מכך.

פתרון: חלק מהאנשים טורח ומאתר קבלני משנה מסוגים שונים על מנת שיבצעו את העבודות השונות, בעוד שחלקם פונה לקבלן מפתח או לחברה שמאגדת את כל השירותים הרלוונטיים לצורך התכנון והבנייה תחת קורת גג אחת ורותם אותה לצורך הפרויקט. אלו האפשרויות הטובות ביותר. אותו גורם מקצועי מהווה את הסמכות העליונה וגם מפקח פיקוח עליון על הנעשה. הוא אחראי על מציאת מגרש לבניית בית פרטי, הוא מספק תכנון פיננסי ותכנון אדריכלי לבניית בית פרטי, בעל הידע הנדרש בנושא תשלום אגרות, מיסים והיטלים בליווי עו"ד והוצאת אישורים ומספק את כל אנשי המקצוע הדרושים לכל שלבי הבנייה והגמר. כל הפניות שלכם יופנו לאותו גורם אחד ויחיד שגם יספק אחריות מלאה. לחברת יזמות בנייה יש את הזמן, המשאבים, היכולת, הידע והניסיון לבנות בית פרטי בישראל יותר טוב מכל אדם פרטי או גורם מסוג אחר.

בניית בית פרטי עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן
אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בשביל לברר היכן אתם עומדים מבחינה כלכלית והאם פרויקט בניית בית פרטי הוא רלוונטי עבורכם. ביחד אתכם נערוך תכנון פיננסי מעמיק, נבדוק את ההון העצמי שלכם, נבנה מסגרת תקציב ריאלי לפרויקט ונקבל אישור עקרוני לקבלת משכנתא. החברה שלנו מעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, לרבות כל הקבלנים הרלוונטיים לשלבי הבנייה והגמר, בקיאה בכל הנהלים והביורוקרטיה, בעלת כל המשאבים הדרושים ותלווה אתכם לכל אורך התהליך באופן הקפדני והאישי ביותר.

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן