למה להשקיע בנדל"ן באמצעות בניית בית פרטי בישראל?

שתפו:

למה להשקיע בנדל"ן באמצעות בניית בית פרטי בישראל?
לא משנה מאיזו זווית ננתח את העניין, בניית בית פרטי היא השקעה גדולה, בין אם מדובר בהשקעה לצורך שדרוג אורח החיים ובין אם מדובר בהשקעה למטרת הפקת רווח כלכלי. ישנן מספר סיבות אפשריות לרכישת קרקע ובניית בית פרטי, וכל אחת ראויה בפני עצמה. חלק מהאנשים עושים זאת כהשקעה יזמית במטרה לגרוף סכום כסף גדול בעת המכירה של הקרקע ו/או הנכס שנבנה, חלקם בונה על הכנסה פאסיבית מיחידת דיור שתבנה על הקרקע בנוסף למבנה הראשי וחלקם רוצים לקדם את רמת הדיור ורמת החיים שלהם ולחיות בבית פרטי. אם אתם מתעניינים ביזמות נדל"ן ושוקלים לרכוש קרקע פרטית ולבנות בית לצורך כך, זה המאמר בשבילכם.

  1. השקעה יזמית בנדל"ן למען אקזיט עתידי
    בין אם אתם עובדים שכירים או בעלי עסק, כל עוד יש לכם את הממון הדרוש, תמיד כדאי לשקול לבצע השקעות חכמות, לרבות כמובן השקעות בנדל"ן. בניית בית פרטי על קרקע פרטית היא דרך מצוינת וריאלית לעשות זאת, כל עוד מתנהלים באופן שכלתני. מסלול ההשקעה המלא עובר בין כל השלבים לבניית בית פרטי, לרבות רכישת מגרש, הוצאת היתר בנייה, תכנון אדריכלי וביצוע שלבי הבנייה והגמר. את הבית שבניתם תוכלו למכור ומכאן לעשות את הרווח היזמי עבור ההשקעה שלכם. כמובן שהמטרה היא למקסם את הרווחים ככל שרק ניתן ולהמשיך לפרויקט ההשקעה הבא.
email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

כיצד ניתן למקסם רווחים מיזמות נדל"ן?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת הוא להתנהל באופן חכם ומושכל. לרוב האנשים אין את הידע כיצד לעשות זאת, וגם אם כן, לא בטוח שיש להם את הזמן הדרוש לצורך כך. בנייה של בית פרטי מהיסוד היא תהליך רחב היקף. יתרה מכך, כאשר מתנהלים בצורה לא מדויקת ופועלים ללא ניסיון בתחום, הבנייה תתעכב ותעלה יותר ממה שהייתה יכולה לעלות. הפתרון הוא להיעזר בחברת יזמות והשקעות נדל"ן, שלה יש את הידע, אנשי המקצוע, הכלים, הזמן והניסיון לעשות זאת עבורכם, כולל ליווי אישי לכל אורך תהליך הבנייה הפרטית. בעזרת חברת נדל"ן תוכלו לצמצם עלויות בניה, לקצר זמנים באופן ניכר ולהימנע מטעויות. כל זאת אפשרי על ידי תכנון אדריכלי מוקפד, תכנון פיננסי נכון והתנהלות משפטית וביורוקרטית מדויקת.

דרכים נוספות למקסם רווחים
מעבר להיעזרות בחברת יזמות נדל"ן לצורך שיפור וייעול תהליך התכנון והבנייה, ישנם מספר דברים נוספים שתוכלו לעשות על מנת למקסם את הרווח שלכם מהעסקה:

  • רכישת הקרקע במחיר נמוך ממחיר השוק – כך תוכלו להרוויח גם ממכירת הקרקע עצמה.
  • רכישת קרקע בפריים לוקיישן – כך מחיר הבית המוכן יהיה גבוה יותר, ומי שירצה לגור באזור עשוי להיות מוכן לשלם גם מעל למחיר השוק. מה שכן, גם אם הבית החדש אינו ממוקם במיקום יוקרתי ומבוקש, הוא צפוי להימכר ברווח נאה.
  1. יצירת הכנסה פאסיבית מהשקעה בנדל"ן
    הכנסה פאסיבית היא נושא מדובר מאוד. אנשים שמתעניינים בשיפור מצבם הכלכלי ובלקיחת המושכות של החיים שלהם, יודעים שאדם חכם מייצר לעצמו כמה אפיקי הכנסה שונים, בין אם הוא שכיר או עצמאי – עצם העובדה שאדם מועסק כשכיר לא מונעת ממנו לבצע השקעות עצמאיות, ולא משנה באיזה אפיק מדובר. בניית בית על מגרש פרטי היא אחת הדרכים להשיג הכנסה פאסיבית יציבה, וזאת על ידי בנייה של יחידת דיור אחת או יותר על המגרש הפרטי שרכשתם, וזאת כמובן בנוסף לבית הפרטי עצמו. כך יוצא שגם אם תבחרו לחיות בבית לצורך שדרוג רמת החיים שלכם, עדיין תוכלו להשיג הכנסה פאסיבית קבועה מהשכרה של יחידת הדיור הנוספת וליהנות משני העולמות. חברת פרובונה עובדת ובונה על פי חוק פיצול דירות בבתים צמודי קרקע שאושר בכנסת בשנת 2017 ומאפשר לבנות יחידת דיור ולהשכירה לאדם אחר.
  1. השקעות ארוכות טווח
    וודאי שמעתם על מחירי הנדל"ן המאמירים בישראל, ועל אנשים שרכשו דירות ובנו בתים שכעת שווים הרבה יותר מסכום ההשקעה המקורי שלהם. יזמות נדל"ן פרושה לא רק מכירה מיידית של הבית או הכנסה פאסיבית נוספת שממנה תיהנו עם הזמן, אלא גם השקעה חכמה שבעתיד תהיה שווה יותר בעקבות עליית מחירים או בעקבות פיתוח האזור ועלייה בביקוש לדירות ובתים בתחומו. הקרקעות בישראל מצטמצמות והשטח של הבתים הפרטיים מתייקר ללא הרף, לכן בהחלט מדובר בהשקעה משתלמת לטווח ארוך, אך כן חשוב לדעת לאתר מגמות נדל"ן ולזהות הזדמנויות טובות להשקעה באזורים שעתידים לשגשג.
  1. השקעה בנדל"ן למען שיפור רמת החיים
    וודאי שזאת אחת הסיבות הנפוצות ביותר לבניית בית פרטי. אנשים רבים חולמים על בית משלהם, ומוכנים להקדיש לכך ממון רב. קשה להתעלות על איכות החיים שמעניקים מגורים בבית פרטי שתוכנן בקפידה ותואם את צרכים ואת הטעם האישי שלכם. בית פרטי הוא הרבה יותר מאשר סמל סטטוס – הוא יוצק תוכן אמיתי לחיים, משפר את רמת הדיור ומשדרג פלאים את אורח החיים שלכם. קל מאוד לחיות בו בנוחות, וכשמדובר בבית פרטי עם גינה, אז קל מאוד לנצל את הגינה גם בשביל לארח חברים ומשפחה. גם בנייה לצורך מגורים עצמאיים היא מעין השקעה – השקעה בעצמכם ובמשפחה שלכם, ובכל מקרה כל קרקע ונכס שבבעלותכם יכולים לשמש בעתיד גם לצורך הפקת רווח כלכלי, בין היתר על ידי מכירה במחיר גבוה יותר מהעלות המקורית או באמצעות בנייה של יחידת דיור נפרדת אותה תוכלו להשכיר.

השקעה נכונה בנדל"ן ובניית בית פרטי עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן
בין אם הרצון שלכם הוא להגשים חלום ולחיות בבית פרטי משלכם ובין אם אתם מעוניינים לבצע השקעה משמעותית בנדל"ן, חברת פרובונה תעזור לכם לייעל את התהליך, לקצר הליכים ולבנות באופן נכון מבחינה אדריכלית ופיננסית כאחד, ולא פחות חשוב מכך – בצורה מדויקת וקפדנית ובהתאמה מלאה לחוק. אנחנו מספקים את כל השירותים להם אתם זקוקים בד בבד עם ליווי אישי וצמוד לכל אורך התהליך. נעזור לכם לבנות מסגרת תקציב ריאלי לפרויקט, לקבל משכנתא לבנייה, לרכוש את המגרש הנכון במיקום הנכון, להוציא היתר בנייה בהקדם האפשרי ולבנות באמצעות שיטות בנייה מתקדמות. מוזמנים לפנות אלינו על מנת להתניע את התהליך שיסתיים בבית פרטי מושלם והשקעה איכותית ומשתלמת מכל בחינה.

שתפו:

מאמרים נוספים

מתי מחליטים על אדריכל לבית?

מתי מחליטים על אדריכל לבית? אל תחליטו לפני שתקראו כמו שנהוג לומר – אי אפשר לרתום את העגלה לפני הסוסים. שלב בחירת האדריכל הוא שלב

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן