כיצד לבחור מעצב פנים לוילה? כך תדעו שבחרתם נכון

שתפו:

כיצד לבחור מעצב פנים לוילה? כך תדעו שבחרתם נכון

אתם אלו שתחיו יוםיום בוילה שלכם, ותעשו זאת במשך שנים רבות. רק אתם ולא אף אחד אחר. לעיצוב פנים יש השפעה אדירה על החוויה שתזכו לקבל ועל מה שתראו ותרגישו במהלך שגרת החיים בבית. לא חסרים מעצבי פנים בשוק, אבל רק מעטים מהם באמת יתאימו לכם. חשוב להשקיע זמן בתהליך הבחירה ולוודא שבחרתם לא רק באיש מקצוע מוכשר, אלא גם באיש המקצוע הנכון עבורכם. הכנו לכם מספר טיפים, עצות ושאלות שיקדמו אתכם אל עבר קבלת החלטה מושכלת ונכונה. 

1. פגישה אחדעלאחד עם מעצב פנים לוילה

בשביל להחליט מיהו המעצב עבורכםחשוב מאוד להיפגש איתו או איתה. טיב האינטראקציה והכימיה ביניכם חשובים מאוד להמשך הדרך. כדאי להתרשם משפת הגוף שלו, מהטונציה ומחוות הדיבור וכמובן שגם ממה שהוא אומר בפועל. זוהי הזדמנות מצוינת לשאול את מעצב הפנים שאלות רבות, כגון:

  • האם יש לך ניסיון בעבודה עם תקציב בסדר הגודל של התקציב שלי?
  • האם השלמת פרויקטים דומים בעבר?
  • עד כמה חשוב לך שהלקוח יהיה מעורב בתהליך העיצוב?
  • האם לדעתך ניתן להשלים את הפרויקט במסגרת לוח הזמנים המבוקש?

אלו רק חלק קטן מהשאלותישנן עוד שאלות רבות שצריך לשאול. מה שבטוח זה שאלו שאלות שיש לשאול פניםאלפנים ולא באופן טלפוני, ולכן חשוב להיפגש לפגישת היכרות, ועל הדרך גם ליהנות מקפה ומאפהאו לפחות מקפה.  

2. התרשמות מעבודות קודמות של מעצב פנים לוילה

הסתכלו בתיק העבודות, דברו עם לקוחות קודמים, בקרו בנכסים שהוא עיצב. חפשו לראות וילות באופן ספציפיהרי זהו סגנון הבנייה שבו עסקינן. מעבר להתרשמות הכללית שלכם מהיצירתיות, מהמקוריות ומהעין העיצובית שלו, חפשו עיצובים שתואמים או דומים לטעם האישי שלכם ולאיך שאתם רואים ברוחכם את הוילה העתידית שלכם. 

3. גבשו תקציב לפני הפגישה עם מעצב פנים לוילה

במהלך פגישת ההיכרות עם מעצב פנים יש לדון בנושאים תקציביים, ולוודא שהוא מעוניין ומסוגל לנצל את התקציב שלכם, ושהוא חושב שהתקציב מספיק לפרויקט הספציפי שלכםכמו שהוא רואה ומדמיין אותו. כדאי לשאול את המעצב כיצד בדיוק הוא מתכנן לחלק את התקציב. מסיבות אלו חשוב לגבש מסגרת תקציב מבעוד מועד ולהגיע מוכנים לפגישה. בלי מסגרת תקציב, המעצב לא יוכל לגבש ולהציג לכם תוכנית ריאליסטית לפרויקט. 

4. צריכים יותר מעיצוב פנים לוילה? חפשו פתרון כולל

אם אתם מחפשים לא רק שירותי עיצוב פנים, אלא גם תכנון פיננסי, הוצאת היתר בנייה, תכנון אדריכלי, ועודחפשו פתרון כולל, פתרון שמרכז את כל השירותים תחת קורת גג אחת. כאשר גורם אחד ויחיד מנהל את הפרויקט כולו, תוכלו לחסוך זמן, וכנראה שגם כסף, ותבטיחו עמידה בלוחות הזמנים, כי לא ייווצר מצב שבו יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. 

5. בררו מהו סדר העבודה בפרויקט עיצוב פנים

כל פרויקט שונה וכל מעצב פנים פועל ומתנהל באופן אחר. כדאי לבדוק כיצד הפרויקט צפוי להתנהל ולערוך תיאום ציפיות מלא. להלן דוגמאות למספר שאלות שתוכלו לשאול בכל הקשור להתנהלות השוטפת בכל שלביו של הפרויקט:

  • עד כמה תהיו מעורבים בפרויקט ועד כמה השפעה תהיה לכם על התכנון?
  • האם תזכו לראות הדמיה איכותית וריאליסטית לפני שהעיצוב יתחיל בפועל?
  • אילו אנשי מקצוע יהיו מעורבים בתהליך העיצוב?
  • האם המעצב שתדברו איתו הוא המעצב בפועל או שהוא רק מוגדר כמפקח?
  • מתי הפרויקט צפוי להסתיים באופן מוחלט? 

עיצוב פנים לוילה עם חברת פרובונהיזמות בנייה ושיווק נדל"ן 

אנחנו בחברת פרובונה מעניקים את כל השירותים הדרושים לתכנון, בנייה ועיצוב של וילות ובתים פרטים, כולל עיצוב פנים יצירתי ומקצועי, שמעניק ללקוח פתרונות מקוריים ומשלב בין פרקטיקה לבין אסתטיקה. אנחנו רוצים לשמוע הכל בנוגע לפרויקט שלכםהצרכים המשפחתיים, החלומות, הרצונות והמאווים הפנימיים, כדי שנוכל לרקום לכם וילה מושלמת עבורכם. מילת המפתח אצלנו היא מקסוםגם של חלל הבית וגם של מה שחשוב ללקוח ומה שמאפיין אותו באופן מיוחד, תוך שמירה מוקפדת על מסגרת התקציב ומסגרת לוח הזמנים.  

 

שתפו:

מאמרים נוספים

יש לי מגרש, מתי מתחילים בנייה?

יש לי מגרש, מתי מתחילים בנייה? כך זה יקרה בפועל שאלה טובה. לאחר שרכשתם מגרש, אתם כבר מבינים טוב יותר היכן אתם עומדים והיכן יעמוד

למה לא כולם בונים בית פרטי?

אז למה לא כולם בונים בית פרטי? בניית בית פרטי היא משאת נפשם של אנשים רבים בישראל, אך רק אחוז קטן מהם זוכה לגרום לחלום

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן