עיצוב יוקרתי לוילה – להפוך את הבלתי לאפשרי

שתפו:

עיצוב יוקרתי לוילה – להפוך את הבלתי לאפשרי

עיצוב פנים הוא אמנות שמשלבת בין רצונות לבין צרכים, בין פרקטיקה לבין תיאוריה, בין מופשט למוחשי. מעצב פנים צריך לקחת פרמטרים כגון תקציב וצרכים משפחתיים מצד אחד וטעם עיצובי מאידךולמקסם אותם. עליו לשלב בהצלחה אלמנטים עיצוביים רבים וליצור מהם הרמוניה. כשמדובר בעיצוב יוקרתי לוילה חדשה או לוילה קיימת, המלאכה נהפכת למאתגרת יותר, וזאת בשל מספר גבוה של חללים ומפלסיםוגם גובה מפלס הציפיות. מעצב מוכשר ידע לעשות את זה ויהפוך את הבלתילאפשרי. בשורות הבאות נסביר כיצד הוא יעשה את זה. 

עיצוב יוקרתי לוילה מתחיל בפגישת היכרות 

מעצב הפנים של הוילה ייפגש אתכם על מנת להכיר אתכם. אין פרויקט עיצוב מוצלח בלי שיתוף פעולה מהודק עם הלקוח. עיצוב פנים לא יכול להתרחש בוואקום ובמנותק מהצרכים, הרצונות והחלומות של מי שייהנו ממנו בסיום התהליך. בפגישה תכינו פרוגרמהמסמך שמשקף את כל אותם רצונות וצרכים בהתאם לטעם האישי שלכם. הפרוגרמה מתייחסת לכל אחד מחדרי הבית ולכל האלמנטים העיצוביים, כגון ריהוט, גופי תאורה, צבעים, טקסטורות, ריצוףוכו', ומספקת מידע חשוב הנוגע לעיצוב הוילה כולה. 

email

לתיאום פגישת ייעוץ

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם!

יצירת הדמיה לעיצוב יוקרתי לוילה 

מעצב פנים מקצועי ימשיך בליצור עבורכם הדמיה תלתמימדית, איכותית וריאליסטית, שתעניק לכם יותר מאשר הצצה לאיך שהוילה שלכם תראה בסיום התהליך. עם כל הכבוד לשרטוטים ולסקיצותהלקוח הפרטי רוצה וצריך לראות תוצר מוחשי, צבעוני וברור. בדיוק לשם כך קיימת ההדמיה, שמעניקה ללקוח מסע וירטואלי בתוך הבית המעוצב שלו, וממחישה עבורו את האווירה שתשרור בו. כשמדובר בעיצוב יוקרתי לוילה יוקרתית, חשוב להבין בדיוק איך העיצוב יראה וירגיש בסוףלפני שלוקחים החלטה סופית. 

עיצוב הפנים מתחיל לקרום עור וגידים 

לאחר שהלקוח אישר את ההדמייהאפשר לצאת לדרך. זהו השלב שבו מתחיל העיצוב בפועל. זה הזמן לרכוש את חומרי הגלם, האלמנטים והאביזרים השונים בחנויות העיצוב השונות ולעבוד מול ספקים ונגרים. כל עוד מקפידים להיצמד לתוכנית המקורית, לא צריכה להיות כל בעיה להיצמד לתקציב ולעמוד בלוחות הזמנים, ואין סיבה שהעיצוב יתעכב או יעכב אתכם בדרך להגשמת החלום. 

מילת המפתח בעיצוב יוקרתי לוילה? מקסום. 

כשאנחנו אומרים מקסום, אנחנו מתכוונים למקסום התקציב, מקסום תנאי וגודל המיקום, מקסום חלל הבית, ובמיוחדמקסום הרצונות והטעם האישי שלכם, שכה מאפיין אתכם כמשפחה מאוחדת. מקסום הוא מילת המפתח והוא מה שהופך עיצובלעיצוב איכותי ומדויק. מעצב פנים מוכשר יודע לקחת את כל חלקי הפאזל המפוזרים לפניותקציב, תנאים, רצונות, טעם וצרכיםולהרכיב מהם תמונה נפלאה.  

עיצוב יוקרתי לוילה עם חברת פרובונהיזמות בנייה ושיווק נדל"ן 

כשתבחרו בנו, הצוות שלנו ילווה אתכם לכל אורך תהליך התכנון על הנייר והעיצוב בפועל. נערוך פגישת היכרות, נכין פרוגרמה, סקיצות והדמיה תלתמימדית מרהיבהונעצב עבורכם את הבית בפועל, תוך שימוש בחומרי גלם משובחים, גופי תאורה מעוצבים, צבע איכותי, ריהוט שמשתלב באופן מושלם בחללוכו'. נדאג שתרגישו בבית במהלך התהליךובמיוחד שתרגישו בבית בסופו. 

 

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן