עיצוב פנים לוילה – לבד או עם מעצב?

שתפו:

עיצוב פנים לוילה – לבד או עם מעצב?

אם אתם בונים וילה חדשה ורוצים לעצב אותה כך שתענה על הרצונות והטעם האישיים שלכם או שאתם מעוניינים לעצב מחדש וילה קיימת, עומדות בפניכם 2 אפשרויות עיקריות: לעצב לבד או להשתמש בשירותיו של מעצב פנים מקצועי. אנחנו בחברת פרובונה מאמינים שכאשר משקיעים בבית פרטי או בוילה – צריך לעשות את זה באופן מלא, עד-הסוף, ומבלי להתפשר, ולהיעזר לשם כך באנשי המקצוע הטובים ביותר. 

עיצוב פנים לוילה – אפשר לבד, כדאי עם מעצב

עיצוב פנים הוא תחום אדיר – תרתי משמע. מעצבי פנים נדרשים לגלות בקיאות באדריכלות, באמנות ואפילו בפסיכולוגיה. מדובר בתחום שמשתרע על פני מספר תחומים, ולמרבית האנשים אין את הידע או את הראייה העיצובית הנדרשים על מנת לעצב לבדם בית באופן מקצועי. אין ספק שאפשר לבחור צבע לאריחים, לבחור תאורה וריהוט ולהחליט היכן למקם אותם גם באופן עצמאי, אבל אפשר וכדאי לעשות את זה אחרת – ובפרט כשמדובר בעיצוב וילה. 

לחסוך זמן וכסף עם עיצוב פנים לוילה 

זה אמנם נשמע מוזר על-פניו, אבל מעצב פנים יכול אף לחסוך כסף ללקוחות שלו. הוא מכיר אנשי מקצוע, כמו ספקים ונגרים, ויוכל להשיג עבורכם מחירים טובים יותר עבור השירות שלהם. הוא גם בעל הקשרים במקומות הנכונים ויוכל לרכוש את חומרי הגלם במחיר משתלם יותר. 

מלבד המימד התקציבי ישנו גם מימד הזמן. עיצוב פנים שמבוצע לבד יכול להתעכב ולחרוג הרבה מעבר ללוח הזמנים המקורי, בין אם בגלל חוסר החלטיות או חוסר פנאי לעסוק בעיצוב באופן מעשי. מעצב פנים מקצועי יודע ומסוגל להקפיד על לוח הזמנים שהוגדר מראש לפרויקט ולוודא שהעיצוב מסתיים בזמן. 

יתרה מכך, עיצוב פנים שמבוצע על ידי הלקוח יכול אף לגרום להיווצרות נזקים בבית, שיובילו הן לבזבוז כסף ועיכוב ניכר בלוח הזמנים והן לעוגמת נפש. עיצוב פנים שגוי יכול להיות כרוך למשל בשבירת קירות ופגיעה באינסטלציה ובתשתיות חשובות. מעצב פנים מקצועי ומנוסה ידע כמובן כיצד לפעול וימנע מטעויות מצערות שכאלו.

עיצוב פנים עם רעיונות יצירתיים שלא חשבתם עליהם 

מעצבי פנים מעצבים. זה המקצוע שלהם. זאת האמנות שלהם. הם למדו אותה והם חיים אותה בכל יום. הם מכירים את השוק על בוריו ומכירים אפשרויות מיוחדות שהאדם הפרטי באופן הגיוני לא מכיר בעצמו. הם מסוגלים לספק רעיונות מקוריים ויצירתיים ולהעניק לבית מראה ואווירה שאפילו לא חלמתם לקבל. המטרה שלהם היא לקחת את הטעם האישי והמופשט שלכם ולהקנות לו צורה מוחשית. רק מעצב מקצועי ידע לעשות זאת באופן המדויק ביותר. 

עיצוב פנים שהוא גם אסתטי וגם פונקציונאלי 

זה מצוין שהוא יפה, אך עיצוב לא יכול להיות רק יפה. מאידך, הוא לא יכול להיות רק פונקציונאלי. הוא צריך להיות גם וגם. אנשים רבים, שאולי ניחנים בנטיות אמנותיות ועין עיצובית, ובוחרים לעצב את הבית בעצמם – לעיתים שוכחים את הצד הפונקציונאלי. מעצב פנים דואג לשני הצדדים של המטבע, כך שלבית יהיה קסם ויזואלי אך גם ישרת אתכם נאמנה. שיהיה גם יפה וגם אופה. מעצב לוקח את הצרכים המעשיים של הדיירים בבית ומלביש אותם באופן מקסים ונאה ובהתאם לטעם האישי שלהם. 

אם כבר עיצוב פנים – אז כמו שצריך

השקעה בוילה חדשה או קיימת מצריכה הוצאה כספית בלתי מבוטלת, והיא מהווה סימן שאכפת לכם מאיפה ואיך שאתם חיים. לא מומלץ ללכת רק חצי-דרך, אלא ללכת את כולה, ולהשתמש בשירותיו של איש מקצוע שידאג שהבית ירגיש כמו בית, יתפקד כמו בית ויראה כמו בית חלומות. אם כבר משקיעים בוילה, אז כדאי לעשות זאת באופן שלם. 

עיצוב פנים לוילה עם חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן 

אנחנו דוגלים בעיצוב שמחבר בין הרצונות, האישיות וההעדפות שלכם ובין הידע והניסיון של המעצבים המוכשרים שלנו. אתם מוזמנים לפנות אלינו בשביל להגיע לפגישת היכרות עם הצוות, בה תוכלו לספר לנו במדויק על כל החלומות והצרכים המשפחתיים שלכם. יחד ניצור פרוגרמה ואז גם הדמיה תלת-מימדית של הבית העתידי ונדאג לעיצוב בפועל, כולל רכישת חומרי גלם מובחרים והעסקת אנשי המקצוע הדרושים. לכם ולוילה שלכם לא מגיע פחות מזה. 

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן